Tips!

Ja, mina vänner! Idag har jag kommit fram till två bra saker.

Första saken är;
Maja har rätt, jag tänker alldeles för mkt! Jag får inte göra det, jag oroar mig själv för saker som jag fantiserar om. Istället för att inte bry sig och ta dagen som den kommer? Bara gilla läget och acceptera så som det är. Vi kan ändå inte göra något åt det i den situationen vi befinner oss när vi bara virrar till allt för oss själva. Då blir det bara fel. Det tycker jag att alla ska tänka på i både positiva och negativa lägen. Kommer bli så mycket lättare då. Men det är ju klart att man få må dåligt över vissa saker, det är naturligt. Men ta allt som det kommer!

Den andra saken är; Drick vatten Sverige! Jag gjorde aldrig det förut, men mamma har börjat tvinga mig. Jag mår bättre och framför allt blir min hy tusen gånger finare. Den såg för jävlig ut innan. Så, ni som ser att jag alltid går runder med en vattenflaska behöver inte undra vad jag håller på med ;).

Här kommer vi, Kate Moss!

image56

Kommentarer
Postat av: sofia

eller hur, du har as rätt. på båda sakerna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback