Söndag

Jag har inte ångrat mig för en sekund att jag klippte av mitt hår. Folk kanske tror det eftersom jag satte i image61hårförlängning ganska snabbt där efter, men det var bara en kul grej. Jag har alltid drömt om att ha så långt hår, men för det första såg jag mkt yngre ut och för det andra blev det inte så bra. Det kliade och massa, så jag tog av det igen redan efter en vecka. Så nu är det bra igen. Jag trivs med det korta. Det jobbiga är att jag alltid måsta platta det om jag inte vill likna en tant-pudel. Jag kör lite på Nicole Richie style, fast mitt är aningen kortare, blondare och fulare ;).  


Idag är det söndag och jag minst sagt hatar söndagar. Men som tur är går vi bara tre dagar denna veckan, eller ja, nästa blir det ju. Och jag är klar med nationella. Har egentligen muntligt i engelska kvar, men eftersom jag ska få förlängd kurs och läsa engelska A i 2an också så fick jag välja om jag skulle eller inte. Och såklart valde jag att inte göra det. Men bortsett från nationella har jag lite plugg kvar. Prov i svenska, prov i samhälle-ekonomi, inlämning naturkunskap-rymden, svenska personligt brev och kanske någon matteläxa. Sen kommer jag inte på mer.

Men nu ska jag göra något bättre än att sitta här. Lätt att säga, jag kommer sitta kvar. Men jag vet vad jag vill! Mmmmh!


24 dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback