Onsdag

Idag gick jag upp halv 11 ungefär, skönt. Sen gick jag direkt ut och la mig i solen. Det blåste ganska kallt men jag la mig i en solstol uppe på altanen och där var det ganska varmt ändå :). Solade i någon timme tror jag, sen gick jag in och pluggade lite på det sista jag har i skolan. Vi går bara denna veckan ut, hela nästa vecka, sen veckan image70därpå slutar vi. Gött? Ahja!

Nu har jag och Maja blivit helt lost i adoptioner. Båda två vill ha en liten negerbebis, haha. Men när vi ska göra projektarbete i 3an är det afrikanska barn som gäller. Vi ska åka till Afrika och hämta hem 5-6 stycken ungefär;). Kommer bli bra. Tror du inte det Maja? Haha.

Längtar faktiskt till imorgon. Förutom att jag ska gå upp halv 7 ska det bli en rolig dag. Jag ska hämta Maja med moppisen sen kör vi till skolan. Vi tar en genis vid Stattena och hoppar på gupp, det är dagens höjdpunkt. Alltid när vi kört över dom en gång får jag köra tillbaka och göra det en gång till. Känner mig som en himla nörd men det är satans kul alltså!
Efter skolan ska vi köra ner i stan och sola, sen ska vi köra och köpa vit chokladglass i glassbaren, mmmh, bästa! Ska även fråga om jobbet :) Hoppas hoppas! Skulle vara perfa! Om vi känner för det ska vi även bada? ..  Haha!

15 dagar kvar, 10 skoldagar!


Kommentarer
Postat av: Maria

äh, skola från friluftsdan? :P

Postat av: Maria

ja, klart. haha skit tråkigt. men endå kul. vår klass sög så mkt det bara gick

2007-05-23 @ 21:42:17
URL: http://w3sterd4hl.blogg.se
Postat av: Maria

ja men hon blev stolt över dennis. när hon skulle köra där i från körde hon förbi oss, stanna och sa till dennis "bra jobbat" haha

2007-05-23 @ 22:13:27
URL: http://w3sterd4hl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback