Måndag

Just nu är jag på himla dåligt humör! Kan rabbla upp några snabba orsaker:

1. Erik spelar dunka-dunkamusik på datorn brevid mig och kaxar när jag säger ifrån.
2. Jag har riktigt mkt jag måste göra i skolan som jag inte ens orkar ta tag i.
3. Jag har himla ont i min bröstkorg så jag kan knappt andas.
4. Vill ha 25 gånger smalare ben och mindre ass.
5. Jag får ont i magen av allt jag äter, även när jag inte äter.
6. Är trött på att bo här ute på landet, och ibland säger mamma att ja, vi ska flytta, och ibland, nej, det kan vi inte bara göra sådär.
7. Skolan är sjukt dryg! 
8. Det ska vara dåligt väder hela veckan.
9. Jag måste gå upp kl 6 imorgon.
10. Jag har hållt på att ladda ner en film nu i två dagar och idag blev den äntligen klar. Kul då att det bara var ljud och ingen bild.

I alla fall, jag vill gå och dö just nu!



image63

23 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback