Måndag

Då var det måndag, igen. Vi började kl 10 med expo, första gången och det var faktiskt helt okej. Ska välja det sen eftersom inget annat har varit speciellt kul. Efter expo var det äcklig mat i matan som gällde, såklart. Sen samhällskunskap. Vi har väldigt bra lärare och så, men jag fattar verkligen ingenting och skulle lika bra kunna sova på hans lektioner, så får jag ut lite av min nattsömn som inte blir sovd på natten.
Sista lektionen var idrott. Jag och Maja stak ut och gick en liten runda. Kunde inte bli någon stor eftersom Maja har tagit bort en grej på sin fot och det gör såklart ont ;).

Sån lättnad det är att komma hem om dagarna. Skulle bara kunna slappna av, men nej, inte det. Då ska det göras 73 olika läxor. 30 dagar kvar allihopa!
Sen har vi nationellt prov i matte imorgon. Inte nog med det, vi går till 4 också. Matte, engelska, svenska - på rad sen på eftermiddagen, det tackar vi för! Så därför, ska jag åka hem efter nationella och göra lite andra nödvändiga saker som t.ex. mina 73 läxor kanske..?

Och till alla; Det finns vissa oskrivna regler, en av dom är: Man bajsar inte på skolans toaletter!

image52+ image53= sant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback