Lördag

Ja, känns som om det var ett tag sen man skrev här fast det inte va det. Jag och Majsan har kört moppe till skolan varje dag utom igår :). Det är väldigt nice faktiskt. Innan ville jag sälja den men tur att jag inte gjorde det! Men jag vill ha en sån liten eu-bil, haha! Ska önska mig en sån när jag fyller år!

Annars har det väl inte hänt något speciellt..? 12 dagar kvar tills vi slutar, 7 skoldagar. Både jag och Maja fick MVG på våra expo-läxor :). Trevligt trevligt. Och nu kommer alla spanjorer hem, också trevligt. Och sen har jag gjort lite omval till 2an och 3an, har tagit bort matte b, psykologi, kommunikation och bild & form och valt till skapande verksamhet, och samhällskunskap b (?!) Så ja, det har väl varit en ganska härlig vecka, förutom själva skolan då såklart. Bara sista lektionen igår som var sex och samlevnad. Det var kul!

Ska ta det lungan hela helgen, ska spara mig. Till? Ja, det återstår att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback