Lördag

Det blev tivoli igår, men det är inget att skryta om precis. Där var kanske 50 pers, max. I början var det riktigt tråkigt och jag ångrade mig att jag inte stannade hemma och tog det lungt. Men sen blundade vi för allt ochgick in på dansgolvet ochhade någorlunda kul ett tag. Sen tog vi halv 2 bussen hem. Nästan aldrig frusit så mkt sen valborg förra året. Men med Maja hade jag roligt.

Innan tivve satt vi på Mezo och löka. Nästan enda stället som var öppet. Vi hade bestämt oss för att vi skulle fika, men jag var inte riktigt på G och kände verkligen inte för det. Men vi satt där och blev varma.

Idag åkte Majsan hem vid 11 och då gick jag upp och duscha och lite så. Sen blev det stan. Väldigt mkt folk, men det var väl trevligt. Fick namnsdagspresent av mamma, sen åkte vi hem igen och nu ligger jag ochvärmer mig i min säng, skönt!


Vad händer ikvällans?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback