Från dag till dag

Idag mår jag dåligt igen. Jag tänker alldeles för mkt, jag vet om det. Men det är så svårt att låta bli. När jag bara ligger hemma i min säng och inte har varken ork eller lust att plugga som jag egentligen måste göra, då är det klart att jag tänker. Och det är inte det lättaste att undkomma.
Det blir alltid mkt bättre på kvällarna. Sen förstör skolan. Men det är klart, om jag inte hade gått dit, vad hade jag gjort då? Jo, jag hade legat i min säng hela dagarna och tänkt ännu mer på massa skit. Jag hade inte rört matteboken eller ens försökt lära mig engelskaglosorna. Så är det. Livet är hårt ibland. Och du skulle underlätta allt så otroligt mycket, det vet jag. Jag har fått känna på det. Men säg inte att det är slut med den tiden? Det skulle jag inte klara av.

image55

28 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback