Tisdag

Ja, idag har jag inte gjort någonting.. Suttit på knutpunkten. 
Vi slutade halv 11 typ. Sen skulle jag och Maja sticka till Norra hamnen och fota,  men det var så kallt så vi satte oss inne på kuntpunkten och väntade på att mamma skulle hämta oss. Men hon var så seg så där satt vi, i evigheter. 

Imorgon slutar vi 10 tror jag. Sen får jag se om jag sticker och solar, eller om jag gör det på torsdag med Maja. Vi ska vara bruna tills på fredag ;).


Läste mitt horoskop för imorgon precis, det stämmer alltid skitbra!

Arbete
Idag gör du klokt i att direkt säga vad du tycker på ditt arbete.
Går du och tassar kan du få igen det när beslut som inte passar dig tas.

-Och, det kommer jag verkligen att göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback