Onsdag

Ja.. Ännu en dag. Jag vet inte om den har varit bra eller dålig. Både och.
Allvarligt så vet jag inte vad jag ska skriva här idag. Känns som jag är trött på allt. Eller jag vet inte.
Nej - jag är inte trött på allt! Det är snart sommar, sommarlov, och jag skiter i allt negativt. Det är bara att det är lättare sagt än gjort, men jag försöker till 100 %!

Idag gick jag i skolan till 10, sen stack jag ner till stan, sen upp till skolan igen vid 11. Väntade på Nicole och dom andra ett tag, sen gick vi och åt. Fick ju glass idag ;) Men jag va inte sugen så Sofia fick min.
Efter det tog jag bussen till stan igen och gick i stan med Matilda och Sofia en liten stund. Skulle vara på Electa halv 1 för en ansiktsbehandling. Det var skönt. Somnade nästan i den sängen.
När jag var klar där tog jag bussen hem. Satte mig där ute och solade lite. Var lika trött som jag alltid är när jag kommer hem från skolan.

Nu vill jag sova, men har ordkunskapsprov imorgon på 40 ord jag aldrig hört förr. När använder man ordet onoklogi tex? Eller gallimatias?

Måste plugga på det nu innan jag somnar!


PUSS!





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback