Lördag

Idag vaknade jag ganska tidigt, för att vara jag då. Rullgardinen var nere men ändå lyste solen in lite på sidorna. Det kändes som sommar. Att jag bara skulle kunna ta på mig en bikini, sen gå ut och lägga mig i en solstol på altanen och bara njuta. Sen ta bussen in till stan och gå där lite och fika och sen lägga sig nere på fria. Jag drömmer och jag längtar så otroligt mycket. Men tiden går snabbt. Det är bara 75 dagar kvar tills vi slutar skolan. Så skönt det ska bi att slippa skitet.
Men ja, när jag vaknade idag visste att det bara var jag och Olle hemma, eftersom mamma, pappa och Erik åkt till Göteborg för att se Brasilien och Chile spela lite fotboll, hehe. Allt kändes bra. Kändes som jag var kär och som det jag skrev innan, som att det var sommar. Jag vet att jag har en dag att se fram emot. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, men jag ska träffa Maja i alla fall, och det brukar vara kul :).

Nu ska jag väcka Olle, gå ner och äta, sen ringa Majsan!

Have a nice day, everyone!


image10image11image12image13

Kommentarer
Postat av: Nisse

hon vill jag ha, men hon vill inte ha mig.
kan någon hjälpa mig med detta promblemet.
Jag kommer ge mitt allt.

2007-03-24 @ 16:42:18
Postat av: anna

och vem är du, nisse?

2007-03-24 @ 17:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback