Fredag

Äntligen fredag igen. Sitter i skolan och väntar på min sista lektion, om jag nu ska gå på den.. Inte bestämt mig än.
Sen ska jag och Maja till stan för jag ska köpa present till Max som vi ska på fest till ikväll. Det ska väl bli kul ;)

Imorgon ska jag först stå på stortorget och sälja blommor från mammas affär, måste tjäna lite cash :) Sen på kvällen ska jag, Nicole, Matilda och Sofia på fest hos Eric och det ska också bli kul! Kommer vara helt slut på söndag men som tur är är det lov sen. Så skönt det kommer bli!

Men nu ska jag dra till stan, orkar inte naturkunskapen.. Tycker bara lite synd om Britt, vår lärare, när ingen kommer. Men det är sista lektionen på en fredag, precis innan lovet. Då kan hon ju inte räkna med för mkt ;)

Ha en bra helg och lov allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback