anna, såklart

Nu är det mer än ett halvår sen jag skrev senast, så det är väl på tiden att jag gör det. Men jag har inget speciellt att skriva om. Bara att jag längtar så sjukt mkt till sommaren och att jag är trött på skolan.
Idag åkte vi skrillor med skolan, det gick väl sådär. Mina 39or var så himla stora att jag inte kunde åka.
Efter det stack jag och Maja, i ösregn, ner till stan för att äta på Chili Wok, sen sola. Älskar att sola nu, min och Majsans passion;)
Nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon! 
                                                       
                                                       Sov gott!


anna, såklart

Kommentarer
Postat av: maja

haha vår passion ;)

2007-03-06 @ 00:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback