Torsdag

Egentligen är jag på minusnivå när det gäller bloggen. Alltså, jag är inte sugen
på att skriva. Men här sitter jag ändå igen. Första gången på hela dagen jag sitter
med min bästa ovän i knäet och väntar på bättre tider. Jag lyssnar på min nya
favvo-låt, Why can't I med Liz Phair. Känner på mig att jag kommer spela ut
den ikväll. Sån är jag, tyvärr? Kanske ingen låt som håller i längden ändå. Får
variera mig med några trevliga Timbaland-låtar. Det funkar alltid brabra ändå.

Efter att ha tömt alla mina lådor idag på kläder och skit är jag helt slut i hela
kroppen. Borde få betalt. Sånt jobb! Är fortfarande inte klar. Men  jag kan erkänna,
jag har inte hållt på med bara det när jag varit instängd i mitt stökiga rum, nej,
jag har faktiskt sytt lite kläder också. En bikini i jeans, modellen blev cool som fan,
men det syns att jag har sytt den själv. I alla fall på trosorna. Lite baggy-baggy,
men det gör mig inget. Bara att sy in lite. Sen sydde jag en jeanskjol som blev helt
ok om jag får säga det själv, och så har jag börjat på en klänning. Får se vart det
hela slutar ;). Och tro inte att jag syr mina egna kläder bara för att jag inte har något
jobb, haha!  

Nu ska jag gå ner och äta min älskade special som jag och mamma fick gå bort
och köpa innan för att jag tog det sista i morse när Maja hade stuckit. Sen ska jag
ladda upp med lite jordgubbar och choklad och filmen vi skulle sett igår. Det blev
inte av då. Men jag skriver väl imorgon, annars, ha en rolig midsommar! ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

åh, jag ska se Timbaland på måndag ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback