Tisdag

Igår gick jag och Maja i stan ganska länge. Sen satte vi påimage97
en film, såg halva, sen kände vi för att sticka ner till stan igen,
så det gjorde vi. Det var riktigt kallt ute då, klockan va väl runt 22 tror jag. Så efter bara 30 min kanske körde vi hem till mig och la oss i badet med massa skum och skön musik. Även en liten myslampa;) Haha! Orkade inte tända massa ljus, så jag gjorde det lite enklare för oss.

Idag vaknade vi runt halv 11 ungefär av att sopbilen kom och väsnades. Irriterad blev jag. Hade fönstret öppet så hördes extra mkt också. Det var i alla fall varmt så vi bestämde oss för stranden, men när vi kom dit va där inte en jävel. Vi gick och la oss på gröningen istället, men det var inte så skönt. Så efter en timme eller två stack vi och åt istället. Sen hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback