Onsdag

Tjena mina stammisar, va händer?
Igår kunde jag verkligen inte somna. Kan dock bero på att jag sov ca 3 timmar på kvällen.
När jag sovit gick jag upp och åt och sen satte jag i mina extensions, eller ja, mamma satte
i dom till mig. Undra hur länge jag kommer ha dom i? 1 ½ vecka tror jag. Sen blir man så
trött på skiten. Kliar och ser skabbigt ut. Men ändå kul med lite omväxling;). Klippte det lite
för att det inte ska vara så överdrivet långt och för att det var så slitet. 

Idag är det onsdag. Jag har alltid gillat onsdagar. För då slutade vi alltid så tidigt i skolan.
Fast det är lov nu hänger det kvar. Men jag vet inte vad jag ska göra idag. Eller jo, det vet jag..
Jag vet vad jag måste göra. Städa. Städa hela mitt rum IGEN! Kommer ihåg att i torsdags
var det städat helt städat. Men asså det är inte stökigt. Det är bara att mina kläder ligger i
högar överallt. Det är väl bara att sätta på lite Timbaland och The Sounds på högsta volymen
och börja ta tag i det hela. Jagvet hur det kommer sluta. Jag kommer börja dansa och bli 
sjukt sugen på att sticka ut. Och så kommer jag strunta i städandet. Well, mina kusiner 
från Sthlm kommer på fredag och de ska bo i mitt rum så jag måste. Inte likt att låna ut
mitt rum, men jag får betalt:). Och pengar = shopping.

När jag är klar ska jag ta
en powerwalk med Alice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback