Onsdag

Jag kommer nästan inte ihåg något fråns inatt. Maja ringde och berättade ett par roliga saker bara. Jag sa till image85henne att hon skulle ringa när hon var hemma, men hon ringde aldrig. Hoppas hon kom hem ändå.. ;).
Jag är så trött på vissa personer så det finns inte. Speciellt en kan jag berätta. Orkar inte bry mig längre. Skönt ändå att slippa. Jag vet att personen snokar här så ska inte skriva mer.

Ska snart och jobba. För första gången i mitt liv. Det ska inte bli speciellt kul men jag kommer nog käna en del. 1800 idag kanske :). Ska jobba från 13 till 17. Måste betala tillbaka lite skullder, så halva lönen kommer ju att åka direkt, tyvärr.

Sen ikväll kommer Maja till mig förhoppningsvis. Jag tror vi måste snacka om en del saker, eller ja, om en speciell sak. Känns alltid så mkt bättre när hon har sagt sitt. Och jag är så nöjd. Så nöjd över mitt svåra beslut jag tog igår. Hoppas jag kan hålla det, men vafan, det var ändå droppen om du frågar mig. Livet är inte lätt mina vänner! Men i sommar kommer det vara nicenice, all the time! Vi ska njuuuta vaaarje dag, haha! 

Nu måste jag upp och fixa lite och jobba. Skriver nog mer sen om jag inte har fullt upp. Hejhej!

Kommentarer
Postat av: emily

skämtar du :| 1800 på 4 timmar ?!

2007-06-06 @ 11:57:14
Postat av: Maria

vem syftar du på? :D

Postat av: anna

emily: jag fick 1000 kr till slut! men jag fick allt jag sålde blommor för så det är därför :) ingen timlön precis;)
maria: det är ingen du vet ändå;) haha

2007-06-06 @ 17:51:43
URL: http://annaliindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback