Onsdag 3

Mkt bloggande idag! Men jag borde inte skriva här. Ett privatliv kan vara bra ibland, fast jag skriver inte så mkt, mest vad jag gör och så. Jag vet, tråkigt att läsa.. men ja, som jag skrivit tidigare, det är upp till var och en. Men det är klart att det är kul med folk som läser. Jag ser att det är typ 100 pers som läser varje dag. Fattar inte det, vad är så kul, egentligen? Haha! Men jag uppskattar det mina trogna läsare:). Fortsätt så! 
♥TIMBALAND, det är bra musik! Har lyssnat på apologize säkert 15 gånger nu ikväll. Bra låt som jag får lite flashbacks av. Kommer tjata ut den, i know.

Ikväll har jag sytt om två klänningar, så nu är de användbara. Ska ha en imorgon och en på fredag. Längtar. Kan knappt förstå att det är över. Eller ja, över är det ju inte men jag kommer slippa skiten i 9 veckor tror jag det är. I love the summer! Men nu måste jag städa på mitt rum om mamma ska köpa champagne till oss tomorrow! Sov gott alla, hörs imorgon på sommarlovet :D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback