Måndag

God kväll folket. image106
Idag har varit en bra dag
ändå. Vaknade vid 12 skulle jag tro. Tog det bara lungt, duschade och sov lite till. Sen vid fyratiden tog jag bussen in till stan med Alice för att möta Maja där, vi skulle gå en runda. Hon skulle först bara kolla sitt öra på lasarettet. Eftersom jag hade Alice med fick jag sitta utanför sålänge. "HUSDJUR. Hit men inte längre!". Så är det. Men vem skulle störas av en liten chihuahua inne i väntrummet om jag får fråga? Det är väl mest om folk är allergiska. Satt där 40 min kanske och väntade. Sen när hon äntligen var färdig och kom ut skulle hon till apoteket och hämta ut nån salva till örat, så blev lite väntande där också. (Hon skulle visst ta den tre gånger i veckan i sju dagar, haha!) Men det var lungt;). Efter det kom det bästa - Mcdonalds.

Båda två krängde vars en fet Big Mac o co. Det satt fint kan jag lova. Efter det ville vi hem. Promenad? Nej tack! Vi gick ut och väntade på 219 och åkte hem till mig och kollade på Titanic och åt jordgubbar. Den filmen är bra ändå. Enda fram tills de ser isberget. Då blir man bara deprimerad så då stängde vi av.

Och nu sitter jag här, i min säng med Alice sovandes på mina fötter. Maja åkte för en halvtimme sen typ. Hon ska jobba imorgon. Annars hade jag gärna sett att honsov här, mysigt, haha! Vi ligger alltid med vars en dator i knäet i min säng och snackar om aktuella saker. Det är kul. Men nu ska jag nog sova. Hyfsat tidigt för attvara jag. Sov inte så bra inatt. Vaknade av att jag kände något krypa på min arm. Trodde först det var en fluga så försökte bara vifta bort den men det gick inte. Så kollade jag, så var det en sån äcklig, stor husspindel ni vet? Kunde inte säga tillAlice heller att hon skulle ta den för hon sov nere hos mamma, just den natten också. Så jag fick gå ner och säga till mamma att hon skulle döda det svinet så det gjorde hon. Aja, nu blev detta inlägget för långt och ingen kommer ens orka börja läsa, men nu är det slut. Tjaråå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback