Lördag

Idag har jag varit i stan i regnet. Jag träffade Maja efter ett tag som hade varit och jobbat i en het outfit.image79 Väl hemma somnade jag såklart med Alice i sängen, skönt va det faktiskt. Men blev seg som fasen.
Jag känner för att göra något ikväll, men jag vet inte vad. Är ju bjuden på fest, men vafan. Jag orkar inte. Är på typ myshumör. Mmmh. Och Maja är hos Max. Men på onsdag ska hon och jag mysa :). Avslutning på torsdag ju. Lite lullig var dag, aight?

Tro det eller ej, gott folk, men jag har faktiskt gått ner 1 ½ kg ;). Ojoj! Inte fel nu till sommaren! Men mitt problem är att jag blir bara smalare runt magen och axlarna. Ska inte klaga, men jag vill dock ha mindra ass och lår. Det är det jag är ute efter. Inte så jättesnyggt när man ser nyckelbenen. De börjar visa sig nu.

Aja, skriver kanske mer senare :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du behöver inte gå ner i vikt? :S

2007-06-03 @ 22:25:09
Postat av: anna

anonym: jag önskar att jag inte behövt, men jag är inte i strandform;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback