Lördag 2

image68Var kommer allt vatten ifrån? Det kan man ju fråga sig. Är det Gud som kissar borde han varit och partajat ganska långt in på natten må jag säga. Det har regnat precis hela dagen. Men det var skönt i stan, inget folk alls. Kan tänka mig väla, bilar långt ut på gräsmattorna. Inte nice, inte nice.
Ikvällans vet jag inte vad som händer. Är dock sugen på att träffa Maja, det var ganska längesen ändå. Jag är fortfarande inte sugen på att sticka ut. Skulle kanske kunna bli det om man började plänna lite, men nej, inte i detta vädret. Lagom snygg man kommer vara bara man ska gå ut till bussen (10 meter, max). Jag tror jag vet vad jag ska göra. Jag ska lägga mig i badet med massa skum och tända ljus och ansiktsmask och lyssna på galet bra musik. Ja, det är precis vad jag ska göra. Kanske nu direkt? Låter inte fel nu när jag sitter här i min säng med tråkiga datorn i knäet och småfryser och hör hur regnet öser ner där ute. Ska kanske även blanda mig en god drink så att man kommer lite i stämning. Bara sällskapet som fattas.. men om någon blir sugen, ring;) haha! Nej, men jag ska nog kunna mysa till det på egen hand. Har väl inte mkt till val..
Jag skriver antagligen mer sen om jag inte har något att göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback