Fredag

Som vanligt kunde jag inte somna igårkväll. image12
Låg vaken från 12 till 2 någon gång. Och som vanlig vaknar Alice kl 6 och vill inte vara på mitt rum längre, så då får jag resa mig ur sängen och öppna dörren till henne. När jag precis somnat om (känns det som) ringer Maja och säger att hon är utanför mitt hus nu. Haha! Klockan var i och för sig kvart över 8. Hon skulle med bussen. Så då gick jag ut och snacka lite med henne. När jag kommit in igen la jag mig och somnade om efter ett tag. När jag sov som bäst kom Maja tillbaka från stan med bussen och jag vaknade glatt av att hon drog i täcket och sa HALLO :D! Hahaha!

Nu ska jag snart gå upp och städa undan lite på mitt rum. Mina kusiner kommer som sagt idag och ska sova här inne.. Efter det ska jag duscha och plocka ihop lite kläder och dra mig till Maja. Där ska vi fixa till oss sen ska vi hem till Ida på middag. Det ska bli nicenice.

Ha det folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback