ANNA, såklart

Haha! Var inne på lite sidor ikväll som kyssjohanna.se och nelly.se,
hittade lite fina saker men jag har inte råd just nu. Till slut gick jag in
på ellos.se istället och klickade rundor lite. Så helt plötsligt dök det
upp en helt okej jacka för 59:- och jackor, det är det jag behöver minst
just nu. Men utan att ens tänka var den beställd. Det hela slutade på
149:- med frakt och hela kittet. Inte så mkt, men vafan! Jag behöver
ingen jacka, det är ju sommar.. :/. Aja, man lär sig av sina misstag.

Jag skrev ju innan att jag skulle bada
och mysa ikväll, jo tack,
jag image93heter Anna, såklart. När jag skrivit klart la jag mig under täcket
i sängen och ringde Maja, sen var det kört  för mina ögon. Vaknade för en timme sen kanske, och då var jag inte på bad-humör längre. Jag gick istället ner i kylskåpet, hällde upp ett glas cola och klämde ett dubbeldaim. Men badet är dock det första jag ska göra imorgon, skönt!

Nu ska jag resa mig och gå och borsta tänderna, sen ska jag gå in till
Erik och hämta Alice. Jag har inget emot att hon sover hos mig, MEN,
det är inte kul när hon vaknar kl 5 och vill gå ut, Nej, nej. Aja, det är min
hund så vad ska man göra LIKSOM? ;)

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback