ANNA & MAJA

Är det bara jag och Maja som pussar två gånger på klockan/mobilen/datorn när den är typ 22:22, 23:23? Haha! Så ska man tänka ett namn eller önska sig något. Jag är inte dum, jag vet att det inte är så. Men jag är för skrockfull för att låta bli. Kan inte ens se någon annans nycklar ligga på bordet tex. eller gå på A-brunnar. OTUR! En vacker dag ska jag sluta med det. Men det är svåårt! Som att sluta röka ungefär ;).

Ikväll har vi tagit det lungt som fasen. Vi åt chokladkaka som Erik hade bakat, sen gick vi ner till stranden med Alice. Alla tre badade benen, varmt faktiskt och första gången Alice badade i havet. Imorgon vill jag bada helt. När vi kom hem åt vi lite, sen satte vi ossi soffan med vars en laptop och bara löka, och här sitter vi fortfarande.. 4 timmar senare. Jaja, snart ska vi lägga oss i sängen och kolla på Entrapment och äta glass som jag ska gå ner och hämta nu :)

image98

Och här har vi en bild sen i slutet av förra sommaren 
när Alice va 3 månader kanske, så liten!


Kommentarer
Postat av: Maria

Anna, tro mig. Du kan inte jämföra det med att sluta röka! :P

Postat av: Anonym

HAHAH! Jo det kan man

2007-06-21 @ 14:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback