You make me crazy

Här sitter jag som en annan nörd och glor in i datorn en sen söndagskväll. Så dåligt som jag mått idag har jag image122inte mått sen i torsdags natt. Och inte för att det var speciellt längesen, men då mådde jag skit. Idag har jag mest varit seg. Eller inte idag, ikväll. Sov ju hela dagen. Jag har haft riktigt ont i magen (nej maja, inte det vi minst sagt ogillar) ont i öronen (maja har smittat mig med en lätt örongångsinflamation) ont i huvudet (har så ont i öronen att det spränger in i huvudet) sjukt trött och känner mig febrig (fast jag är så trött kan jag inte sova, kan dock bero på att jag sovit 12 timmar inatt/idag) och sist, men inte minst, sjukt illamående (det har jag varit i 5 dagar nu och jag funderar på att sticka fingrarna i halsen och spy upp det som ligger och spökar). Well, såhär mår jag :).

Tidigare ikväll kom ambulasen körandes förbi i full fart och det blev en stor uppståndelse eftersom ambulanser inte visar sig så ofta här ute på landet. Tragiskt nog var det grannen som behövde åka till sjukan med dropp och syrgas. Och han har inte kommit hem än, så jag vet inte var det var. Han kanske aldrig mer kommer hem, det vet man aldrig. Äe, sånt får man inte säga.


Får väl slänga in en ursnygg bild från gårdagen. Gillar Majas pose otroligt mkt. Jag är trött nu, men jag ska inte ljuga för mig själv att jag kommer kunna sova. Jag tror jag ska sätta på en film, lägga mig i sängen med Alice och ja, ta det som det kommer ;). Jag har fått jättesvårt för att somna. Kanske för att jag sover ganska länge på dagarna. Aja, hörs imorgon! Godnatt alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback