Torsdag

Som vanligt kunde jag inte somna igår. Låg vaken till säkert halv 5. När jag

precis somnat hoppar Alice ner från min säng och jag vill inte att hon ska vara
på mitt rum när hon har sovit för då går hon och kissar. Så då får jag resa mig
och öppna dörren till henne, men hon vill inte ut. Hon springer in och sätter sig
under min andra säng. Gullig hund! Skulle kunna vrida nacken av henne. Men
efter några minuter fick jag ut henne och sen stängde jag dörren och somnade
om. Sov kanske till halv 1 idag. Men hade lätt kunnat sova längre.

Idag vill jag till väla. Vill köpa svarta högklackade skor, för jag har kommit på
att de jag har har för låg klack och så är de för stora. De har även spruckit och
det är massa hack i klacken efter en vild nyårsafton. Nyårsafton ja, då har jag
ändå haft de ett tag. Dags för nya, bara att min ekonomi inte tillåter. Men, jag
tror inte att det blir väla idag. Jag ska hem en sväng till Maja senare, sen får
jag se vad som händer ikväll. Båstad kanske? Bara att det suger med bussar
och tåg. Aja får se, det brukar ju lösa sig;) Haha! Skriver säkert senare.

                                 image126


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback