This is why i'm hot

Det är nog många som tror att jag inte har något liv, så ofta som jag skriver här, haha! Men vissa dagar är sånna. Om man inte har något att göra blir det bloggen. Och jag gillar min blogg. En tidsfördrivare ungefär. Kan dock tänka mig att den inte är så rolig att läsa, men jag uppskattar mina stammisar ;).

Snart blir det ny mobil. Antingen
denna eller den här

..men jag tror att jag gillar den första mest. Den har dock inte kommit ut än. Men i augusti/septemper skulle den komma, så jag får vänta. Jag tycker ändå om den jag har nu ganska mkt. Men den har jag haft över ett år nu och det är alltid kul med ny.

Jag vet att långa inlägg är inte roliga att läsa - så, hej då! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback