Same as always

image142Ja, då sitter jag här igen efter en välbehövlig powerwalk. Den andra för idag dessutom. Nu skulle jag kunna stå på sofiero och sjunga med i sommartider, men jag fick nöja mig med att lyssna på massa sånna låtar när jag var ute och gick/sprang. De hade jag lagt in i ipoden i början av sommaren för att ladda inför ikväll.
Det var så typiskt mamma. När jag satt på mitt rum och klockan var halv 9 prick, då det började, så kom hon och frågade om hon och jag skulle åka in. Liksom, vi hade ändå missat en del. Men vi hittade inget nummer så att vi kunde ringa och fråga om det fanns biljetter kvar. Skulle vara kul annars.
Så istället tog jag och gjorde mig en god jordgubbssmothie. Eller den var inte god. Jag värmde jordgubbarna före eftersom de var frusna, så de blev för varma. Whatever, hej då! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback