Quit playing games with my heart

Idag är verkligen en blogg-dag. Regnet öser ner hela tiden och jag är sjuk :(.
Okej, jag mår lite bättre, men verkligen inte bra. Så fort jag reser mig mår jag
så illa att jag får lägga mig ner igen, jobbigt är det. Jag har inte ätit något idag
heller, och jag har gått ner 1 kg bara på några timmar. Jag hatar att vara sjuk!

Så, här har jag legat hela dagen och slöat, i min säng med Alice. Skulle vilja
hitta på något kul, men det går inte. Jag hoppas jag blir frisk tills på lördag.
Sugen på utgång. Det var sjukt längesen faktiskt. Jaja, snart kommer mamma
upp med en jordgubbssmothie som jag har beställt. Hoppas den stannar i
magen;) hatar att spy alltså! Eftersom jag inte har något annat för mig idag
kommer jag säkert blogga senare igen. Tills dess, ha det fint!

image117

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback