Per Gessle

Per Gessle eller inte Per Gessle? Ett mkt svårt beslut som ska fattas.
Och såklart är man ute i sista sekund också då konserten är ikväll. Har
dock sett fram emot det hela sommaren. Men det kostar 370 spänningar.
Men jag vill stå längst fram och höra honom sjunga
"(H)Anna hade stormigt kärleksliv, hon kraschade alltid i samma bil.."
Jag och Maja snackade om att vi skulle klättra över muren och därför
komma in på ett sett som passar vår ekonomi väldigt bra, eller ja, min
ekonomi. Maja har ju jobb. Men jag har hört att det går vakter där hela tiden
med hundar och jag är inte så sugen på att bli tagen. Inte efter allt som hänt.
Måste vara "felfri" när min anmälan går igenom;) Om den ens gör det. Har
inte hört något på över en månad. Men det är väl polisen idag - sega.

Annars idag ska jag hem till mormor som fyller 63 (tror jag). Ska väl snart ta
rundan in i duschen och göra vid mig lite. För man vet aldriiiig när man träffar
en snygg karl! Så det så. Kanske blir direkt till Perre sen. Ska ta med min
specialskor ifall det blir klättring trotts allt, haha. Skulle va kul om man lyckades.


 image141

Kommentarer
Postat av: Maria

hoppa inte över, tro mig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback