Min kära blogg

Jag har haft min blogg i ett år nu. Ibland behöver jag skriva av mig ganska mkt. Det är skönt, speciellt under vissa perioder. Nu skriver jag dock inte så personliga saker längre. Jag tycker inte det ska publiceras så att vem som helst kan läsa. När jag startade bloggen skrev jag ungefär i en månad, sen slutade jag. Varför kommer jag inte riktigt ihåg, men jag tror att jag tröttnade och helt enkelt glömde bort det. Konstigt nog, det var ändå då jag datornördade som mest. Sen i februari/mars tog jag tag i det igen. Har funderat på att sätta lösenord på bloggen. Jag vet ju inte vem som läser här, jag ser bara antalet.
Om 4 dagar åker jag på semester i en vecka. Under den veckan ska jag inte göra något. Jag ska ligga i en solstol 9-5 och bara njuta av att jag inte behöver känna mig underlägsen på något vis eller tänka på att jag uppskattar vissa personer mer än vad de uppskattar mig. Sånt som annars är vardag. Jag ska dessutom ha mobilen avstängd hela veckan. Ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback