Jobb

Så, har inte orkat skriva något fråns nu. Dagen började med att jag gick upp kvart över 7 (!) för att ta bussen in till stan och jobba. Folk som har frågat mig på msn vad jag har gjort idag och jag säger sanningen skriver -VA?! Har du jobbat?! Och ja, det har jag faktiskt gjort. I 6 timmar dessutom. Nöjd med mig själv, men fy fan, det tar på krafterna. För er som inte vet var jag jobbar så har jag gjort Maja sällskap på marina plaza. Det låter profsigt, men nej, jag städar. Idag klagade dom bara på mig hela tiden för jag la lakanen lite snett och torkade inte speglen ordentligt.. men jag skulle skickat hem dom till mitt rum, så skulle de förstå varför jag inte kan allt det där till 100%. Sen när jag dammsuger står Maja och gapskrattar åt mig! Haha! Nu har jag riktigt ont i ryggen! Men det bästa med hela jobbet är att man får sola i deras solarium, 25 minuter för 5 kronor. Vad säger ni om det? Passar mig utmärkt!
Imorgon blir det stan, sen efter det ska vi såklart sola igen. Och efter det ska jag köpa mig en big mac o co. med plus meny. Haha! Nä, plusmenyn skippar vi, men blev så sjukt sugen när Maja just sa att hon skulle in och köpa hamburgare nu. Bara för det ska jag gå ner och göra mig en hallon/jordgubbssmothie nu, sen sova. Ha det!

image152

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback