It feels like I'm all the way back where I belong

Vad heter du? ANNA
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Inget jag brukar tänka på direkt, men något lite ovanligare tror jag
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Ida eller typ Hanna
Vilket stjärntecken är du? Våg
Vilken årgång är du? 90

Bott utomlands?
Nope
Flyttat antal gånger? 2 gånger. Kommer dock bara ihåg den sista, men snart blire en 3e :)
Vart skulle du vilja bo? Mitt i city ;)
Vad händer ikväll? Vet inte riktigt, antagligen kolla hus
Vad åt du senast? Cheeseburgare
Vem ringde du senast? Katten Maja
Vem smsade du senast? Patrik
Roligast förra veckan: Skratta en del åt Luddes skämt. Men annars när mamma skämtade om att Maja skulle få in STOR jordgubb i munnen, trodde jag skulle dö! hahaha!
Favoritläsk: Cola

Favoritskådespelare: Alexander Skarsgård
Favorithund: Maja, Alice
Favoritjuice: Spelar nooo roll
Vad vill du ha för hårfärg? Kvittar
Vad tycker du om att äta? Mat såklart
Vem ska du gifta dig med? Världens snyggaste
Idrottar du? pfft

Tycker du om att ligga på stranden och sola?  Skojar du?
Vad har du på dig idag/kväll? Jeans och t-shirt
Har du växt något det här året? Ja, 1 cm ;)
Vilket år har varit ditt bästa? 2005 tror jag
Vad ser du fram emot? Strandväder
Vad har du ångest inför? Skolan

Hur långt hår har du? Axlarna typ
Är du nöjd med det? Nej ska klippa snart
Går du i skolan så mycket som du ska? Sommarlov juuu!
Vad har du för betyg i svenska? VG
Och engelska? FK
Och matte? G
Vilket är ditt sämsta ämne? Engelska
Har du en bra klass? Ska få ny klass nu i 2an

Vad ligger på ditt databord just nu? Ligger på golvet
Varför blev du arg senast du var det? Tänker jag inte skriva här
Hur ofta städar du? Olika. När mamma hotar mig med pengar
Hur ser stolen som du sitter på ut? Jag sitter inte på någon stol
Vad ska du göra i helgen? Får se då
Vilket tvprogram såg du på senast? Vet inte, brukar inte kolla på tv 
Får du/din familj hög telefonräkning? Ingen aning faktiskt
Drömålder: 18, 18, 18

Keps eller mössa: Kör på kepan
Kängor eller pumps: Pumps
Pannkakor eller plättar: Kvirrar
Dvd eller vhs: Dvd
Har du någonsin färgat ditt hår svart? Alla färger, men inte svart ;)
Kött eller inte? Spelar ingen roll för min del
Vinter eller sommar? Gissa?
Skåne eller norrland? Skåne. Ligger närmre de varma länderna, haha
Kaffe eller läsk? Läsk

Brukar du gå på McDonalds? Brukar och brukar.. Har blivit för ofta på senaste tiden
Eminem eller Britney Spears? Ingen
Favoritposen? Luddes lunarpose

Vilket är ditt favorit-dataspel? Spelar inte data
Hamburgare eller pizza? Hamburgare
Snygg eller snäll? Jag?
Tv eller radio? Beror på.. Men gillar nog mer musik
Plugga eller jobba? Jobba = pengar = shopping
En grej du inte kan klara dig utan? Mobil
Politik? Bryr mig inte, men om jag skulle rösta, så höger
Kan du köra bil? Fråga pappa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback