I miss you

Idag är det första strandvädret på över en månad. Härligt Sverige!
Jag och mamma stck ner till stranden här hemma och la oss en stund.
Jag gillar mer fria. Här är det bara småbarnsfamiljer med parasoller,
kylväskor och hela kittet. Jag blir tokig på sånt.

På stranden låg jag och lyssna på massa musik och blev riktigt
festsugen. Det är ju tempel ikväll.. och tivoli imorgon. De ska ha
poolparty vad det nu innebär? Sen på torsdag är det Per Gessle,
och fredag tempel. Även lördag. Ska man ta allt? I så fall hade jag
sovit tills skolan börjar sen. Haha, nej. Det får bli torsdag fredag tror jag.

Nu ska jag ut och sola lite till, får ju passa på. Senare tror jag det blir en
powerwalk för min del. Och sen ska jag slänga in en dagens låt också;)
Haaaa det!

image131

Kommentarer
Postat av: Maja

Tempel ;D Lätt!

2007-07-16 @ 19:03:27
Postat av: Maja

Tempel ;D Lätt!

2007-07-16 @ 19:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback