Bert Ljung <3

Haha, jag måste bara säga att Bert är nog den roligaste filmen/serien någonsin.
Det är tradition att se den när mina kusiner är här, sista kvällen. Och vi skrattar alltid
lika mkt och kan replikerna utantill. Speciellt när Bert säger "Mormor, jag är 13 år,
13 år!! Jag ska ha party, partaj! med brudar och hångel, inte något jävla barnkalas!",
eller om deras rockband "Vi ska heta: Är du dum i huvet?, Are you dum in the head?,
det kommer slå internationellt asså!" Tyck vad ni vill, men jag älskar det!

Imorgon ska jag och Maja ta ut lite tid tillsammans. Har inte setts på länge känns
det som. Hmm, 3 dagar. Haha! Men nu ska jag fortsätta se på min favorit! Have it!

image112














Kommentarer
Postat av: Maja

Tre dagar känns som 3 veckor känns så läääänge! saknar dig ;) KOM hit

2007-07-03 @ 00:57:49
Postat av: anna

MAJA: haha faktiskt! fredagen känns såå långt bort. men snart ses vi om du kan gå upp ur din säng ;)love!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback