Yo yo, welcome to my crib!

Yo yo! Welcome to my crib!

image277

Vet inte vad jag ska skriva idag. Har hänt mkt men inget jag orkar skriva om. Ni vet hur det är. Skolan suger jäkligt mkt, men hade sjukt kul med Maja idag asså, hahaha! Börjar skratta när jag tänker på vissa saker. Här är vår underbara skyltning vi var tvugna att fota idag:

Klicka upp den så ser ni hur otroligt vacker den är. Vi har gjort bordet själva, så nöjda så vi tog det och satte i ett eget litet hörn i styrelserummet med egen stol till där den gosiga kudden ligger i. På bordet ligger den kakelplattan där det står Anna Maja på och en skolkatalog. Gillar det mycket!
Imorgon ska jag ta med en liten julgran och sätta på bordet med belysning, kan fota då. Så fint! Maja tar med sig julmust för den där speciella känslan. Kommer bli nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback