Traditioner hit och dit

Idag skulle jag och Eve äta frulle på Åhlens (tradition dagen innan julafton) så min mobil ringde kl 9. Var helt död då så sov till kvart över 10 och bussen gick 5 i 11. Skulle vara hur lungt som helst en vanlig dag men hade tänkte ta av mina extensions också. Jag hann i alla fall men fick sjukt ont i magen för att jag stressade så. Vi åt och gick i stan. Köpte mina julklappar. Mest nöjd med det till Eve, haha! Efter det stack vi och sola. Tredje gången för mig denna veckan.. Ska inte sola mer på ett tag tror jag, inte bra. Så rädd att jag ska få pigmentfläckar. När jag kom hem slog jag in alla julklappar till Alice, fina! Sen satte jag på lugna favoriter, bra faktiskt ;).

Jaja, julafton imorgon. Vet inte ens om jag ser fram emot det egentligen. Om inte Eve o Ludde kommit hade jag helst sovit hela dagen. På förmiddagen ska jag faktiskt träna. Och på kvällen kommer Idha. Tradition det med? ;) Haha. Det är sjukt mysigt. Love you.

image282


Eve o jag förra nyår, sjuuuk kväll, hahahahhaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback