Helgen

Ett tag sen jag skrev. Men jag känner inte för att skriva lika mkt nu som jag gjorde innan. Denna helgen blev rätt lugn ändå. I fredags efter praktiken gick jag o Maja i stan ett tag, sen skulle jag, mamma o pappa kolla på ett hus. Det var fint ändå. På kvällen var jag bara hemma och kolla på tv, idol o sånt, haha. Sen somnade jag vid halv 12 tiden.

Igår kommer jag knappt ihåg vad jag gjorde på dagen.. Jo, jag var o solade, sen en sväng på väla. Sen åkte jag hem och åt o så, efter det in till stan igen och kollade på film. Kom hem vid 2-tiden och somnade direkt.

Idag var jag, Maja och Alice på den så kallade julskyltningen. "Överskattat", haha.


Jaja låter kul, haa? Nä men ibland måste man ha sånna softehelger tycker jag :).
Skola imorgon, vill inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback