Mardrömmar

Jag brukar drömma mardrömmar om när jag skar mig på expon precis innan sommarlovet. Det var den dagen image192studenterna hade sin bal. När jag tänker på det får jag rysningar, hatar det. Varje gång jag ser det lilla ärret som är kvar drömmer jag om det på natten.

Inatt var det inte det jag drömde om. Kan meddela att jag drömmer mardrömmar varje natt. De enstaka gångerna jag inte gör det känner jag mig riktigt utvilad när jag vaknar. I alla fall, inatt fick jag flashbacks från skolavslutningsnatten. Vaknade med tårar i ögonen och det var omöjligt att somna om. Nu är jag dödstrött, men ändå är jag uppe. Skulle räckt att jag gick upp klockan 12, men kunde inte sova mer fast jag är så trött. Ska duscha nu.


Någon som vill ha en liten miniAlice? Hon har precis fått 5 st syskon och om jag säljer de får jag en del av pengarna :)
Det finns 4 hanar och en tik och alla liknar Alice.
Sååå, slå till vettja;)

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Maria

AAAH, jag ska ju köpa en sån. men har du ingen korthårig hane? :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback