Lördag 2

Hej igen!

Var i stan innan. Hittade verkligen inget förutom skor. Men köpte inga... Jag vill egentligen ha ett par mörk mörklila lackballerina, men jag vet inte, ska prova de igen i veckan för jag kan inte tänka när det är så mkt folk inne i en butik. Och på trampolin, där skorna finns, är det alltid proppat på lördagar. Hittade även ett par andra skitfina men det va klack på dom och det vill jag inte ha i skolan och så. Ska dock köpa ett par med klack också, som jag kan ha när jag är ute. Men då vill jag ha hög klack och denna var bara mellan. Antingen ska det vara eller inte. Har redan med mallanklack.

Ikväll ska jag inte till Maja eftersom hon lider utav sjukdom, synd! Jag håller också på att bli sjuk, tror jag... Känns så i alla fall,  jag vill inte det. Inte nu. Jag ska väl stanna i soffan med lite Ben & Jerry´s glass och näsdukar. Ska tjata på mamma också att vi ska åka och sola, annars gör jag det imorgon tror jag. Hatar att vara blek!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback