Fredag

Börjar inlägget med en bild på min lilla collievovve bara för att hon fyller 7 idag !
Tycker väldigt mkt om henne :)

image188

Ja mina damer och herrar. Nu ser min mage mer eller mindre ut som Anna Nilssons nya, luddiga och fläckiga pennskrin (dalmatin/ko). Så jeevla snyggt är det inte så jag vill se ut så. Bättre att fjälla allt på en gång än lite i taget. Känner mig som en orm som bytar skinn. Inte nog med det, jag börjar bli lik blek igen. Men skit samma.

Dagen har varit rätt bra. Började dock tidigt med idrott som är min favvo, älskar ju att springa. Och det var just det vi fick göra idag, kul! Ta det som ni vill. Efter idrotten hade vi tre timmars håla framfår oss eftersom vi inte läser matte eller engelska b. Då stack jag och Maja ner i stan och gjorde lite ärenden. Va i kassan på HM 4 gånger för jag hittade hela tiden nya saker jag ville ha. Tillslut sa hon i kassan; ska du handla upp alla dina pengar?! Haha! När jag handlat upp mina kvarblivna lön-pengar åkte vi tillbaka till skolan och åt och fixade ett par saker. Sen efter många om och men hade vi tillslut svenska. Helt onödig lektion om jag får säga det själv. När vi slutat blev det stan igen. Skulle köpa en sak till, så det gjorde jag. Sen bussen hem. Nu i efterhand blev jag kär i ett par skor jag provade på trampolin. Ska köpa nästa gång jag är i stan :).

Ikväll blir det lungan lungan. Vet inte vad det är med mig men spyr på allt som har med fest att göra just nu. Imorgon blir det antagligen soooooftekvällen hos Maja. FF dååårrå. Sen nästa helg blir det kanske kanske nån fest, får se vad jag känner för då. Men man blir alltid taggad när man väl kommer ut. Men det jag spyr på mest är tivoli. Värsta asså. Och är man minderårig tar det alltid sån tid innan man kommer in. Jag ska inte ut så mkt nu innan jag fyller 18 för då kommer det inte vara roligt sen. Kommer väl i perioder, men just nu känner jag så. Om det ska vara så ska det vara tempel. Alltid roligt. Aja, ska inte skriva värsta uppsatsen, så, Haaaa det!

Kommentarer
Postat av: Maja

Vill bara Gratta maja i efterskott :)
Mycket snällt att du döpte henne efter mig ;)

2007-08-25 @ 18:13:27
Postat av: anna

HAHAHA! ja jag vet! :)

Postat av: anna with the pennskrin

inget fel på komönster? :)

2007-08-26 @ 17:39:51
Postat av: anna

va de inte dalmatin? aja, det är fint :) men vill inte min mage ska se ut så.. :(

2007-08-26 @ 18:46:35
URL: http://annaliindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback