Boxning

Här sitter jag och äter OLWs lättsaltade skruvar, en onsdag. Men så sugen som jag var idag var det längesen jag var. Har tuggat tuggumi hela dagen för att inte stoppa i mig en massa annat skit. Men nu ikväll när mamma kom hem med en påse kunde jag inte hålla mig. Har dock börjat träna nu. Jag och Maja har börjat boxas. Eller vi har inte börjat än, för vi ska se vad som mer finns, men boxning är roligt och det passar mig bra för att få ut allt jag behöver, vilket Maja fick känna på då hon fick sig en nock både här och där ;). Riktigt jobbigt och det känns att det tar, det gillar vi.
Imorgon börjar jag kvart över 1 tror jag. Ha det!

image186Just det, kan säga att Alice är med i nästa
HIF-reklam, håll utkik;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback