Söndag

Jag brukar hata söndagar mer än nånting annat, men just nu gör det inte så mkt. Jag vill bara att dagarna ska gå så snabbt som möjligt så att det kan bli sommarlov. 52 dagar kvar ;)
Eve kommer snart, sen ska vi på tråkig hundkurs med Alice... Typ näst sista gången, skönt! Sen efter det ska vi sticka in till stan en liten runda. Typ gå i norra hamnen och ta det lungt och så.
Jag är riktigt trött alltså. Jag vet inte varför för jag har inte gjort något speciellt i helgen.
I fredags skulle vi till tivoli men efter över en timme i kö kom vi inte in, men det va rätt kul ändå;) haha! Men jag mådde riktigt kasst. När vi satt på bussen hem skulle jag se vart jag kunde spy nånstans, så jag vände mig om så satt där en tjej och spydde. Fick gömma mig under Maja för att inte spy själv, haha. Sen somnade vi så busschaffisen fick väcka oss när vi skulle av. Fick gå en bit för den gick inte enda hem. När vi gick på vägen kom en bil, och det va ju en kvinna som blev skjuten i Höganäs tidigare på kvällen, så vi hoppade in i en trädgård och gömde oss;)
skönt det va att komma hem! Vi somnade vid 3 - halv 4 tror jag. Men igår var jag helt slut så kunde inte göra något.
Men nu ska jag ut och sola, blev faktiskt brun igår på bara nån timme :).
Ha det bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback