Onsdag

Bara två år kvar... Kan ju säga såhär; jag hade inte blivit ledsen om det var jag som skulle ta studenten nu. Jag funderade starkt på att byta skola ett tag och jag hade lätt gjort det om det inte var så att jag var tvungen att gå om 1an, och det tänker jag inte göra. Liksom, när alla tar studenten och jag också skulle kunna göra det, då ska jag gå ett år till? Aldrig! image37
Det var inte längesen jag sa att jag längtar bara tills det blir sommar! Då snöade och regnade det ute. Men nu, nu är det nästan sommar och tiden har gått sjukt fort. Det är bra, men jag tror sommaren också kommer gå så fort, inte lika bra... Men jag ska njuta av sommaren alltså. Riktigt mkt!
Jag längtar så till sommmarlovet nu. Det är 42 dagar kvar!
Nu är det bara torsdag, fredag kvar, sen helg och efter det valborg och 1a maj. Då är alla lediga. Sen på onsdag går jag i skolan tills 10 och det gillar jag. Sen efter det är det fem veckor kvar i skolan, tror jag. Maja sa det idag i alla fall. Och på tal om Maja;
Idag fick jag min efterlängtade morotskaka på Mezo;) Haha! Riktigt god! Men nu ska jag inte äta den på ett tag. Maja har tröttnat, och ja, jag börjar också göra det, tro det eller ej.
Nej, nu ska jag inte sitta här längre. Har tagit bort min lunar och allt för att sitta mindre vid datorn ;).
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback