Torsdag - Sommar

Ja, snart är sommarlovet slut, fast jag skulle behöva några veckor till. Känns som allt bara runnit ut i sanden och jag inte har hunnit göra något. Men om jag tänker tillbaka på det roliga jag gjort har det varit så kul att det jämnar ut sig mot alla slappe-dagar, men det behövs det också!.
Detta lovet har varit helt ok. I början var jag nästan bara med Maja, och vi hade skit kul! Tycker så mycket om den tjejen så det finns inte! Tur att vi ska gå i samma klass igen, annars vet jag inte vad jag hade gjort. Då hade jag inte sett fram emot skolan alls! Det ska bli skönt att börja om helt på nytt och inte gå tillbaka till Jonstorpsskolan ännu ett år. Det hade jag inte klarat. 10 år där räcker kan jag lova, haha!
Imorgon åker jag och Eve till Stockholm. Det ska bli sjukt kul! Ska flyga upp på morgonen, ta bussen ut till stan sen ska vi glida där lite ;). Får se hur det går för jag har fått en inflamation i foten. Börjar bli lite bättre som tur är. Det var när jag och Eve var i Båstad i tisdags. Jag fick skoskav för vi gick skitlångt och varmt var det! Jag fick blåsor på fötterna av mina egna skor så jag och Eve bytte. Men jag fick blåsor av hennes med. Efter det gick jag barfota, men jag trampade på en glasbit eller något så att jag skar mig under foten. Sen kunde jag inte gå alls. Det har bara blivit värre så har inte kunnat sova inatt för det gör så ont... men det ska nog gå ändå. Sen när vi kommer hem igen, på tisdag, ska vi åka och kolla på ännu en valp:) Sen är det ju skola. Men det kommer säkert bli kul. Har ju min älskade Maja! ;)
Ha en bra dag allihop!
 
                                                              

                                                Eve och jag


Kommentarer
Postat av: anonym

Du är sjukt söt anna!

2006-08-10 @ 16:54:52
Postat av: anonym2

ett tips: läs bellas blogg. (blondinbella.blogg.se) hon skriver grymt bra!

2006-08-11 @ 12:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback