Fredag

HAR DU NÅGONSIN
blivit kysst:
vem har inte?
ätit sushi: ja, typ en gång
stått på scen: ja men inte på allvar
blivit dumpad: ja, har dock inte varit seriöst
varit ihop med någon som varit otrogen: inte vad jag vet..
varit med om en bilolycka: nej
klättrat på berg: det är nog inte min grej:P

ANTINGEN ELLER
kallt eller varmt: varmt
spets eller satin: beror på
blått eller rött: rött
regn eller snö: inget av det
ull eller bomull: vet inte, bomull
rosor eller tusensköna: upp till dig
vår eller höst: vår, såklart
historia eller vetenskap: inget av det
matte eller engelska: matte, för jag suger på engelska

MOTSATTA KÖNET
gillar du någon just nu från det motsatta könet:
mm..;)
vet den om det: det är klart
gillar någon annan dig just nu: faktiskt
vad tittar du på hos en kvinna/man: det där lilla extra ;)

INOM DE SENASTE 48 TIMMARNA
har du haft ett seriöst samtal:
jag har varit med maja
kramat någon: ja det är klart
kommit sams med dina föräldrar: ?
bråkat med en kompis: nej

GILLAR DU ATT
ge kramar:
såklart
ge massage: beror på situationen
gå promenader i regnet: jag gjorde det idag, det va hemskt

ÖVRIGT
svär du för mycket: inte mer än någon annan
när duschade du senast: palla duscha på sommrarna, då badar man ju ändå i havet!
vilken färg är det på dina byxor just nu: blå
vilken låt lyssnar du på just nu: ingen, ska sova nu
vad var det sista du sa: ge det
vad är brevid dig just nu: kuddar, brun utan sol
hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): jag sitter i sängen med min laptop :)
vad var det sista du åt: ?.. shit så hungrig jag är
hur är vädret just nu: klart till halvklart, sydvästlig vind, 14 grader
vem pratade du sist med på telefon: johan tror jag:P
vad gör dig glad: mycket!

vart skulle du vilja åka: usa
för att shoppa: paris
för att festa: bulgarien
för att ha sommar: thailand
vill du ha barn: inte nu
vad ska dom heta:

Kommentarer
Postat av: sandie

jag snodde denna! :D

Postat av: anna

gör du rätt i ;)

2007-03-21 @ 21:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback